Pocetna » Fit » Saveti » Kafa smanjuje grudi
 
Saveti | dodato 24.10.2008.
Detalji
Najnovija studija je sprovedena nad 270 žena i dokazana je jasna veza između malih grudi i kafe.
 
 
Skoro polovina svih žena na svetu poseduje gen za koji je dokazano da povezuje veličinu grudi sa konzumiranjem kafe.
Bez obzira na ovaj negativan uticaj, kafa ima veoma pozitivan efekat na smanjenje rizika od raka dojke.
Žene koje piju mnogo kafe mogu da primete da im grudi postaju manje, rezultati su najnovije studije sprovedene u Švedskoj, prenosi The Local.
Skoro polovina svih žena na svetu poseduje gen za koji je dokazano da povezuje veličinu grudi sa konzumiranjem kafe.
„Pijenje kafe može da ima veliki uticaj na veličinu grudi”, tvrdi Helena Jernstrom, profesor eksperimentalne onkologije na Univerzitetu u Lundu.
Bez obzira na ovaj negativan uticaj, kafa ima veoma pozitivan efekat na smanjenje rizika od raka dojke. Ranije studije su pokazale da žene mogu smanjiti ovaj rizik pijenjem bar tri šolje kafe dnevno.
Najnovija studija je sprovedena nad 270 žena i dokazana je jasna veza između malih grudi i kafe. (Blic)
 
 
 
Za Vašu pažnju
 
Uživajte u galeriji fotografija!!!...
 
NAGRADNA IGRA
Etno restoran Suri i web portal KudaZaVikend.com Vam poklanjaju nesvakidašnji ručak za celu porodicu....
SRODNE TEME
Flert razara brakove
Muškarci okruženi privlačnim ženama, koje su pri tom još i sklone flertu, smatraju svoje supruge manje privlačnim....
Lekovite biljke odnose bol
Nanom ublažite bol u stomaku, protiv mučnina borite se đumbirom, a protiv upala koristite ananas jer u njemu ima bromelina, sastojka koji umiruje upalne procese....
Vremenske neprilike opterecuju krvotok
Leto je postalo promenljivo sa veoma vrućim danima i naglim klimatskim promenama, što kod mnogih dovodi do opterećenja krvotoka....