Pocetna » Fit » Saveti » Aspirin ne štiti srce dijabetičara
 
Detalji
Posle osam godina pokazalo se da je učestalost srčanih i moždanih udara bila otprilike ista u obe grupe.
 
 
Oni su obavili istraživanje na 21.276 muškaraca i žena koji nisu nikad imali srčani udar ili šlog, ali su bili u visokorizičnoj grupi jer su bolovali od dijabetesa ili oboljenje perifernih arterija, izveštava Rojters.
Jednoj grupi ispitanika škotski stručnjaci su davali aspirin ili placebo, a drugoj antioksidant ili placebo.
Lekari ne bi trebalo da rutinski prepisuju aspirin dijabetičarima kao zaštitu od srčanog udara ili šloga, zaključili su škotski stručnjaci sa Univerziteta u Dandiju.
Oni su obavili istraživanje na 21.276 muškaraca i žena koji nisu nikad imali srčani udar ili šlog, ali su bili u visokorizičnoj grupi jer su bolovali od dijabetesa ili oboljenje perifernih arterija, izveštava Rojters.
Jednoj grupi ispitanika škotski stručnjaci su davali aspirin ili placebo, a drugoj antioksidant ili placebo. Posle osam godina pokazalo se da je učestalost srčanih i moždanih udara bila otprilike ista u obe grupe.
Škotski stručnjaci su zaključili da je aspirin možda efikasna prevencija srčanog udara i šloga samo kod onih pacijenata koji su već bili njihove žrtve, a da ni aspirin ni korišćeni antioksidant nisu pokazali bilo kakav zaštitni efekat u sprečavanju srčanog i moždanog udara i smanjenju smrtnosti među dijabetičarima koji prethodno nisu doživeli ni infarkt ni šlog. (Tanjug)
 
 
 
Za Vašu pažnju
 
Uživajte u galeriji fotografija!!!...
 
NAGRADNA IGRA
Etno restoran Suri i web portal KudaZaVikend.com Vam poklanjaju nesvakidašnji ručak za celu porodicu....
SRODNE TEME
Sta da mu ne govorite
Takodje, vrlo brzo nauce koje je stvari muskarcu najbolje precutati. Evo nekoliko situacija sa kojima oni ne vole da se susrecu....
Meso izvor snage
Brojna istraživanja su pokazala da ako se čovek hrani samo mesom, može da živi čak godinu dana, što nije slučaj sa povrćem, voćem, mlečnim proizvodima....
Ešerihija „voli” crveno meso i mleko
Ljubitelji crvenog mesa i mleka mogli bi da budu podložniji zarazi jednom vrstom bakterije ešerihija koli, koja izaziva tešku dijareju, poručili su australijski istraživa...